TRADISJONER. !!!

Hva er en tradisjon ?   Er de viktige.  ?    Jeg synes det etter som jeg har opplevd det , og sitter i min 92 åringe verden og ser tilbake.   17 mai frokosten kl 8    —   St. Aften her ute   —   Og ikke minst 2. Juledag . Det var min bestemor min mors mor som innførte disse sammenkomstene og så førte min mor dem videre   (  selv om hun ble enke 39 år gammel med 3 små barn dårlig økonomi var ingen hindring for å komme sammen , slik lærte jeg å sette pris på og se viktigheten av noen holdepunkter i livet.  

3 thoughts on “TRADISJONER. !!!

  1. Så koselig å se at du er “still going strong!!” 😄😍 Delte på fb i fjor ååh samme tid en reportasje om deg Ada på ca 90 som skrev blogg og nå ble jeg litt nysgjerrig og måtte se om du fremdeles drev på. Du er en inspirasjon!! Flott med tradisjoner, om vi ikke har bestemte dager vi samles på i min familie så samles vi ofte til familiemiddager allikevel og det er veldig koselig! 😍❤ Keep on blogging!😃 God helg!!😃

    Like

  2. Det er alltid en fornøyelse å lese dine innlegg. Tradisjonene hjemmefra har jeg holdt på i alle år, de har vært viktige for meg. Men jeg ser at både barn og barnebarn lager sine egne tradisjoner, og det er helt greit, selv om jeg kanskje synes det er litt leit at mine og mine foreldres tradisjoner går i glemmeboka…. men, det er noe med at tid forandrer ting… Ha en flott helg ! 🙂

    Like

Leave a Reply

