HIPP hurra.  !!!

JA.  —   tør jeg rope hurra   —  eller hva   —   men jeg er jo så gla  —   alt har gått bra.  —   Rolf er hjemme igjen og når jeg ser han sitte i stolen sin med avisen er jo spenningen med narkosen glemt den er ikke å bra for en 91 åring, og skitt jeg tillater meg å være virkelig GLAD .   Jeg tror nemlig at hvis du er GLAD når du er glad så samler du styrke til utfordringer, og vær sikker hos oss to 91 åringer står nok vanskeligheter i kø.   —   Nå koser vi oss med hverandre, ser TV  og  leser aviser.   I ettermiddag skal vi skåle med hverandre i et.  : lite  :  glass portvin, vi har nemlig 67 års bryllupsdag  idag. 

3 thoughts on “HIPP hurra.  !!!

  1. HURRA!!!!! Det var så hyggelig å høre. Kos dere masse med denne og fremtidige bryllupsdager. Takk for alt du deler med oss lesere, det er alltid veldig koselig å lese det du skriver. Du skriver godt og levende. En av de bedre bloggene jeg leser for tiden. Ønsker deg og Rolf en hyggelig helg:-)

    Liked by 1 person

Leave a Reply

