En onsdag !!!

Ja så sitter vi her Rolf og jeg.  Ute et grisevær, surt og kaldt. Hva skal vi finne på? Inn kommer vår sønn. Uff dette blir en lang dag sier jeg, nå har vi begge lest alt fra en masse aviser til tykke bøker. Hvorfor ikke en serie på Nettflix? Noe dere ikke har sett før? jeg foreslår   —  Narcos, sier vår sønn. Ok. Jeg må på jobb og så var han vekk.

Klokken er 10 og dagen ny. Jeg slår på Tv en finner Nettflix  — og Narcos —  hva sier du Rolf? SETT I GANG.  Vi setter oss godt til rette. Jeg har hentet litt saft og frukt.  Spennende og fælt og en sann historie. ——- En episode ble til to—så—tre.. og da vår sønn kom hjem klokken fem og spurte hvordan Narcos var, sa jeg vi har sett —åtte — episoder . Er dere riktig klok?  Har dere spist ? spør min svigerdatter som kom inn. Jeg lager noe mat og kommer med det til dere.

Da de var gått så Rolf og jeg på hverandre og følte oss som to unger. Vi får se resten av episodene i morgen.  Heldigvis var det kommet nye aviser.

Det er Rolf som hele tid tiden undres på om nye episoder er kommet. Vel, jeg tror vi bør ha en romantisk serie slik som Jane Eyre først, for å litt balanse i seriene.

Hører fra meg igjen når Pablo Escobar er på tven vår igjen.

 

2 thoughts on “En onsdag !!!

Leave a Reply

