Vårt helsevesen

Hei.

I dag har jag ergret meg slik over vår helsebyråd. En 25 åring, hva har hun av erfaring? Det siste er at eldre som trenger hjelp til én dusj i uken skal få det, men det må gjøres på 10 minutter. Jeg kan fortelle dere  at det ikke er mulig. Vi får de politikerne man stemmer på, men å ergre seg har jeg merket går kun utover meg selv. Så det vil jeg slutte med. Jeg vil heller være positiv til alt det bra jeg opplever. Tenk å få være godt over 90år og ha sin forstand nogenlunde ok.  Tenk å ha blogg.  Er det noen andre 90 åringer der ute jeg kan dele mine erfaringer med?

One thought on “Vårt helsevesen

Leave a Reply

